Enjoy shopping & crafting with us..

Monday, July 25, 2011

BOLA.... BOLA....BOLA....

Salam sume... Pekaba?
Sekarang ni mmg HEBOH tentang BOLA...paling latest & hangat skrg ni psl perlawanan HARIMAU MALAYA vs SINGAPORE... Aku ader tgk juga semasa perlawanan di Singapore tempoh hari. Pada separuh masa pertama kita agak ketinggalan dengan 1 - 4...!!! Aku agak frust tp ttp juga bersemangat utk menyaksikan sehingga akhir perlawanan. Masuk je separuh masa ke 2, alhamdulillah ader jugak PENGUBAT... Terpukul jgk lah team lawan dengan semangat & kesungguhan pasukan kita! Walaupun kita ketinggalan dengan 3 berbalas 5 tp aku tetap TABIK SPRING dengan team HARIMAU MALAYA... Korg mmg TERBAIK r!!! (lain mcm je aku 'angkat' dieorg ni...tp ini ikhlas dr hati...hehehehe)
1st time aku jejak kaki ke stadium ketika aku masih lg menuntut di UiTM Seri Iskandar, Perak Darul Ridzuan. Itupun aku pergi bertemankan suami aku, adik ipar & kwn2 dieorg. Seronok smpi xingat dunia!!! Lps 2 aku jd gian lak ngan BOLA SEPAK... Sblm 2 aku just rilex2 je bab bola tp bl dh di galakkan oleh suami aku, trs on je... Pantang dengar psl bola...hehehehe... Lebih2 lg suami aku mmg GILA BOLA juga. Dia ader team FUTSAL sndiri. Mn2 ader games, kat sna r ader team die. Sll gak aku join dieorg ke futsal (tp just jd pom2 girl je... yg pntg aku enjoy ngn games 2...kdg2 jd tukang kutuk & batu api gk...hehehehe) 

bergaya kn HERO-HERO rakyat Malaysia ni... i like!!!
 Suami aku ader beli 1 sweater kuning ni. Mlnya kami nk kongsi, bergilir2 pakai r tp nmpk gayanya xdapat r (saiz aku terlalu comey utk pakai bj 2...huhuhu).
Sll aku dgr org tanye, apa yg seronoknye bola ni. Buat apa kjr bola yg 1 tu, buat penat bdn je..! yg penyokong lak dok terjerit2 ntah pe2, wat sakit tekak je... Tp sbnrnya dieorg xtau, ader kepuasan kat situ. Aku rs tension & tekanan aku 'lepas'! Lain org, lain citarasanya kn...

ni aku ngn adik2 aku (dr kiri AQIM, ADIK, AKU & IWAN) hensem x?




aku ttp nk tnjk PEACE... tabiat kot!


ni konon2 ala2 candid r...



sejuk ati aku bl tgk gmbr ni... sweet!!!


hensem2 sume ek...



aku naik 1 tangga br sama level ngan suami aku...
Ni sume gmbr2 yg kami ambil time kami tgk Malaysia vs Myanmar kat Stadium di Kelantan pada 18 June 2011. Happening giler...!!! Walaupun dlm keadaan hujan lebat tp itu sume tak patahkan smgt kami... SEMANGAT!!!
Tp dlm smgt2 tu, aku hilang smgt skit bl tgk dua org bdk yg dok dpn aku makan ayam grg. Terliur aku di buatnye. Dh r hujan, perut lak tiba2 'menyanyi' mnta di isi. nasib baik mak bdk 2 ader kat situ gk klu tidak mmg 'selamat' r ayam grg bdk2 tu...dugaan...itu r kata suami aku...hehehehe...
28.07.2011, hari Khamis ni penentu kelayakan Malaysia ke peringkat seterusnya sblm layak sepenuhnya ke Piala Dunia 2014... aku berdebar2... tp ttp bersemangat & berkeyakinan dgn pasukan HARIMAU MALAYA...chayok3x...
Yg pntg, kt bdoa yg tbaik utk pasukan kt. Menang kalah adat permainan... Jgn time menang je kt sokong, time kalah kita dok kutuk2. Ingat xpenat ke bkejar2 dlm padang tu selama 90 minit! penat ooo.... bl tjatuh, trs bangun...pas2 bkejar2 lg! Klu aku r, bguling2 kat dlm padang, xpn trs je wat pengsan. Tak mampu aku nk btahan camtu...
Matlamat dieorg pn nk menang & cb berikan yg TERBAIK. So, kt haruslah hargai sumbangan dieorg. Kita biarkan singa mndengar dgn gerun HARIMAU MALAYA MENGAUM...
Buat yg terbaik Harimau Malaya. Kami rkyt Malaysia sntiasa MENYOKONG sepenuh hati!!! Doa & smgt kami sntiasa bsama kalian...

No comments :

Post a Comment

Kami memerlukan komen dari kawan-kawan semua untuk memperbaiki & mengeratkan silaturrahim antara kita...
Terima kasih kerana luangkan masa ke blog kami (^_^)