Enjoy shopping & crafting with us..

Monday, August 22, 2011

Majlis BerBuka Puasa Family FHHSB....

Salam Ramadhan utk semua....
Hari ni genab 22 hari kita berpuasa. Just tggl 7 hari je lg. Rasa mcm cpt sgt r plak kn??? Last2 mcm ni aku punye jadual pn penuh r dengan jemputan Majlis Berbuka Puasa... ahaks... jemputan 2, mmg masyukkkk..!!!
Bila cakap psl jemputan Majlis Berbuka Puasa ni, dalam kepala dh terbayang makanan yang berlambak, cantik2 design ngan berwarna warni. Bila tgk je, rs mcm nk makan semua. Tapi bl msk je wktu bbuka, separuh pn belum tentu habis!!! hehehehe...
1st jemputan yg aku attend adalah dari company tmpt aku kerja sndiri. Bos aku bbesar hati belanja sume staf die bbuka puasa bramai2. Walaupun xsemua dapat join tp suasana tu ttp meriah. Tmpt yg ktorg pilih bkn calang-calang tempatnye. Peluang keemasan ni...!!!
Tempat : Impiana Casuarina Hotel, Ipoh.
Tarikh : 21 Ogos 2011 (Ahad)
Bil. yg Hadir : errr...lbh dr 1 (^^,)
ni package yg ktorg ambik...puas hati r...byk giler pilihan...korg try r ek...
Aku ngn husband aku smpi kat sana dlm kul 7 ptg gak r sbb ktorg nk kena settle'n keje ktorg kat rumah dl. Antara makanan yg aku paling suka kat sana, menu ni... Aku tak tahu nama tp yg pastinya kena r dengan selera aku...
amacam...korg terliur x??? mmg best giler...tp husband aku xsuka...
errr...yg ni aku xsmpt nk merasa...kwn aku yg punye...mcm best kn...
Dalam menu yg banyak2 tu, aku ambik 1/2 nasi putih, 1/2 nasi grg, puyuh grg 2 ketul (tp klu cantum, leh jd seekor kot...), buah-buahan (betik, kiwi, strawberry, ntah buah pe lg ntah...), telur dadar, & banyyyyaaaaakkkkk lgggg..... (aku dh xingt dh...sume dh msk dlm perut!!!).
Smbl2 mkn & usap2 perut (utk pastikan perut ada ruang @ tak utk di isi kali ke 2, 3...4..), ktorg bgambar & bfoya2...hahahahaha...dgn kata lain beramah mesra sesama kengkawan...mengeratkan silaturahim...dpt PAHALA tuuuu....

PASANGAN COUPLE...

mesti r aku couple no 1...ni kn blog aku...
Kak Emmy & Abg Zul
IB, Wawa & Baby (dlm perut mama die)
Azril & pasangan (xSAH lg ni...hehehe)

pasangan TERHANGAT... uncle Sivam & Ayah Chor...errr....opss..gurau je ek..
aPA yG pENtinG??? BerGamBar...!

sabar tgg wktu bbuka
ucapan SELAMAT BBUKA....






1st round br selesai...
Kam
rafi & taufik


eh...sape ni... cute nye!!!
Bunga di FHHSB
Pak Lah







Uncle Sivam
kami kenyang!!!
5, 4, 3, 2, 1 .... aik, xbunyi azan pn...




Si gadis pemalu, Ogy

SESUDAH KENYANG....

kenyang tol... alhamdulillah...




minum air plak...biaq sume mknn td hadam ngan elok...leh mkn lak lps ni...2nd round!!!
Memang kenyang sgggtttttt..... smpi xtau nak cakap camne... Anyway, time kasih Bos. InsyaAllah, thn dpn bleh blanja lagi...hehehehehe... Time kasih gak kpd pihak Impiana Casuarina Hotel Ipoh sbb menjamu kami sume dgn hidangan yang SUPERBBB... burppppp.... (alhamdulillah...)

Love peace not war.....

No comments :

Post a Comment

Kami memerlukan komen dari kawan-kawan semua untuk memperbaiki & mengeratkan silaturrahim antara kita...
Terima kasih kerana luangkan masa ke blog kami (^_^)