Enjoy shopping & crafting with us..

Tuesday, November 8, 2011

04 November 2011

Assalamualaikum...
Amacam ngan raya Aidiladha korang, happening tak? Saya beraya di Ipoh kali ni sebab Aidilfitri lepas dah beraya di Kota Bharu. Seronok juga beraya di Ipoh, lebih kurang macam di Kota Bharu juga.
Mesti korang tertanya2 kenapa plak tajuk entry kali ni 04 November 2011? Saya sebanarnya malu nak cakap tapi takpelah, buat je muka tak malu...hehehehehe... Kalau sape2 yg join FB saya, conform tau kenapa saya highlight kan tarikh tu...
04 November adalah tarikh lahir saya... Dah makin meningkat umur tapi rasa makin muda...hehehehe... Kami celebrate dengan ala kadar je. Yang penting, husband saya ingat & buat surprise kat saya... Sweetttttt........... (^^,)
Ni ada 2,3 keping gambar yg saya nak share ngan korang. InsyaAllah, family saya kat Kota Bharu pun conform nak tengok gambar ni...checkitout...

kek hadiah dari husband sy!!!
acara memotong kek..muka comot skit!
ni spupu husband saya... Ika & Madan
pandai husband sy ambik gambar..

korang terliur tak...? heheheh
Sesi Bergambar Sakan!!!
sesi manja bersama Ibu Mertuaku

ni pulak Bapa Mertuaku...

sedapnye!!!!

kami bergambar kerana hati happy!
Suka makan kek...


SESI BUKA HADIAH...

Ika tengah bersemangat tolong buka hadiah
Hadiah Pertama, Cerek, selamat di buka!

Hadiah Kedua, Handbag (dari my husband)!

Hadiah Ketiga, Tudung Pink! (husband bagi gak)
Hadiah Keempat, Selendang (husband bg gak...)
Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah atas segala rezeki & rahmat yang telah Kau berikan kepadaku. Aku bersyukur atas kurniaanMu ini.... Amin...
Terima kasih juga kepada semua yang terlibat. Dan yang paling special & terpenting semestinya En. Mohd Rafiuddin Bin Abdul Rahman... Seorang suami, lelaki, kawan & teman saya... Terima kasih banyak2... muaaaahhhhhh....

Sayang my Hubby!!!
psssttt : Thanks kepada kengkawan & semua yang wish kat saya ek...

No comments :

Post a Comment

Kami memerlukan komen dari kawan-kawan semua untuk memperbaiki & mengeratkan silaturrahim antara kita...
Terima kasih kerana luangkan masa ke blog kami (^_^)